HTML

egy kamasz szemével

ez egy blog arról, hogy egy kamasz hogy látja a dolgokat, melyben benne van szülei nevelése, a saját tapasztalatai és egy kis keserűség

Friss topikok

Archívum

A válságról egy kicsit

2011.09.28. 07:27 | egy kamasz srác | Szólj hozzá!

A válságból én most botor fejemmel csak azt érzékelem, hogy nem kapok dualcore-os gépet, laptopot, érintőképernyős mobilt és egyéb luxuskellékeket. Jó, azt is tudom, hogy mik az igazi problémák, csak énis, mint minden ember előtérbe helyezi azt, ami őt is érinti, érintős mobil nekem nem is kell, csak példa volt :D a qwertz a nyerő, de itt nem ez a lényeg, hanem az, hogy nem kaphatok feleslegesen dualcoret,ha ottvan még a régi gépem, nem kaphatok laptopot, ha ott a régi gépem. Szüleimnek hála olyan nevelést kaptam, hogy meg tudom becsölni a jelent, és példáuú el tudom fogadni az ilyesféle dolgokat. Nem követelem a legújabb iPhonet, a nemtommilyen notebookot, hanem ''várólistára'' helyeztem, és ezzel a tudattal én MÉG beérem, de meghatározatlan időn belül én is ''megbolundolok'', akárcsak a társaim

Címkék: válság diákok türelem követelőzés

A bejegyzés trackback címe:

https://kamasz-szemmel.blog.hu/api/trackback/id/tr683261654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása